czwartek, 5 maja 2011

Urodzinowa we fioletach



Z pozdrowieniami dla Mad:*

8 komentarzy:

  1. Aisza, przeszłaś sama siebie. Doskonale ujęłaś,to czym Cię tak maltretowałam wczoraj.Uwaga...wczoraj!To niesamowite jak szybko takie cuda potrafią wyjść spod Twoich paluszków!Jestem w niej ZAKOCHANA! Ta, dla mojej Przyjaciółki (zagięty róg), tak mi się nie podoba już jak ta. Jakbym mogła, to chyba bym Ci całusa dała prosto w usteczka, takiego soczystego!:P
    Ja mam fajna pomysły, Ty masz talent! ps. i zapał, bo mi się nie chce pierd***eee bawić :)
    Aisz, dziękuję, że tak precyzyjnie zastosowałaś się do mojego molestowania :****** Loffciam i kocham Cię nie tylko za talent, ale również za to, jaką jesteś niesamowitą, ciepłą i uroczą osóbką. ;)
    Z pozdro Mad;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile czasu dziennie poświęcasz na robienie tych prac?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mad-lowe:*
    Kinga-zależy,ale na pewno godzinkę,diwe każdego dnia znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asica Ty zdolniaro!!!!!!! piękna kartka,pozdrówka z TG

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam ostatnio parcie na fiolet,pokaże niedługo.kartka cudowna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurde...kocham poczte pl
    Ja chcę już natychmiast tę kartkę :) A poczta w kulki gra ;(
    chce ją wymacac, podotykac, ludziom Cię pochwalic :)
    Mad:*

    OdpowiedzUsuń