czwartek, 26 maja 2011

MIsiowe pudełeczko:)

Marta,dla której robiłam album z uroczystości chrztu Świętego,ma już roczek.Z tej okazji zostałam poproszona o wykonanie dla małej solenizantki pudełeczka.
Wykonałam je z pudełeczka exploding-box,dostępnego w Scrapińcu,a do jego ozdobienia użyłam papierów Rae "Dla maluszka", cyferek w szyldach oraz ćwieka z craftmanii,które także dostępne są w Scrapińcu.





LinkMoże i Wy wybierzecie się na zakupy do Scrapińca,by wykonać podobne pudełeczko?Zapraszam Was tam serdecznie:)
Pozdrawiam wieczorową porą i zmykam do cięcia zacięcie:)))

11 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko i piękne wykonanie. No, i misio przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne :)
    Uwielbiam ten papier...czeka w kolejce na pocięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne misiaczki,nawet nie myślałam,że tak pięknie się prezentują:)
    to pisałam ja -monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne misiowisko:) naprawdę urokliwe:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jest. A ten Miś. . . Słodki. W ogóle strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przecudne, słodkie jak maleńka, roczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mój twórczy cudny robociku... świetne pudełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie i urocze

    OdpowiedzUsuń