poniedziałek, 23 maja 2011

Poniedziałek z wyzwaniami


Witam w poniedziałkowy poranek chcę Was zaprosić do udziału w dwóch wyzwaniach.
Na portalu Scrapujące Polki pojawiło się wyzwanie Kamilci,bardzo interesujące,mamy bowiem możliwość skumulowania minimum trzech dotychczasowych wyzwań z działu Altered Art.
Ja za zgodą Beatki-Zielonookiej,zrobiłam alterację książki,podobna widziałam ostatnio na jej blogu i bardzo mi się spodobała ta praca.Ja skumulowałam następujące wyzwania:
Altered Art#8-nowe wcielenie książki
Altered Art# 39-klucz
Altered Art#37 ramka
można się też dopatrzeć Altered Art #40 -zegar



Koniecznie zajrzyjcie na Portal zobaczyć ,jakie cuda dziewczyny wyczarowały
A w Twórczym Pokoju wyzwanie #24 ,które proponuje nam Pejtoon,jest to inspiracja kolorystyczna,ja zrobiłam jeszcze jedna kartkę w stylu minimalistycznym(jak Mumka):


Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniach:)

Do zobaczenia wieczorem:***

11 komentarzy: