poniedziałek, 16 maja 2011

Alterujemy opakowanie po kosmetyku

W poniedziałek nie może zabraknąć pracy dla działu Altered Art na portalu Scrapujące Polki.
Dzisiejsze wyzwanie poprowadziła Malflu.należy zalterować pudełko po kosmetyku ,zaś dodatkową wytyczną jest użycie w pracy 3 kwiatków.Ja użyłam także ramki ze Scrapińca, by ozdobić wieczko.
Ja wybrałam sobie pudełeczko po balsamie do ciała z Avonu.Po przeróbce wygląda ono tak,a mam zamiar umieścić w nim takie kulki do kąpieli i podarować komuś,kogo Święto zbliża się wielkimi krokami:)
Serdecznie zapraszam Was do udziału i obejrzenia prac pozostałych projektantek.





3 komentarze:

  1. uwielbiam te słoiczki :) w lidlu z bodajże firmy cien czy jakoś tak, są fajne balsamy w tych słoiczkach :) jejeje
    Aisha jak zawsze cudny minimalizm :)
    Z pozdro Mad:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow:) kurcze, mam nadzieję, że też mam w domu jakiś pusty pojemniczek!

    OdpowiedzUsuń