poniedziałek, 16 maja 2011

Scrapy damskie i scrap męski:)

Podwójna edycja M-Asochistyczna:)Ten scrap to moje drugie podejście do pracy Lilema ,bo już raz go liftowałam o tu---->KLIK

A tym razem na scrapie nie pojawił się żaden z moich synów,ale córeczka Mumy,Oliwia,której zdjęcie przywłaszczyłam sobie będąc w gościnie u Mumki:)
Pracę tę zgłaszam na wyzwanie#1 w Galerii Rae,którego tematem są motyle:)
Scrap męski to lift pracy Liliema i wybrała go dla nas Nula.Na zdjęciu mój mąż szalejący na majówce z siekierą:)))

oryginał prezentuje się tak:
Zrobiłam tez scrapa do mapki Mumy z bloga ILS,ale niestety z roztargnienia nie użyłam papierów ILS,więc scrapa zgłosić do wyzwania nie mogę,no ale zrobiłam i jest ,więc pokazuję :

na zdjęciu of kors Halinka Mlynkova i ja:



Cześć i czołem,kluski z rosołem:) a ja idę gotować risotto:P

6 komentarzy:

  1. OO masz zdjęcie z Haliną, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super, ale ten pierwszy uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie Gosia, wszystkie ładne, ale ten z Oliwka jest najlepsiejszy. W ogóle ja uwielbiam ten Twój minimalizm, ale jak zaszalejesz, to tez lubię, jak narobisz dodatków.Nie czepiaj się, teraz Ci nie powiem, w której pracy :P
    Ogólnie jesteś przezdolna :DD A teraz zgaduj od kogo masz buziaki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwia rządzi! totalna magia, masz niezwykły talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne scrapy! Każdy ma w sobie "coś".

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jakie piekne, a pierwszy jak w tajemniczym ogrodzie, zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń