niedziela, 1 maja 2011

Pamiętnik ciążowy


















Album zamówiony przez wyjątkową i baardzo wymagającą osobę,także bardzo bałam się odbioru:),jak się okazało- zupełnie niepotrzebnie:).
Baza ciążowa i napisy tekturowe ze Scrapińca.Papiery jakich użyłam to papiery z UHK-Gallery oraz Porcelain BG oraz Prima.Stemple jakich użyłam to także Porcelain oraz stempelki z Lemonade.Ćwieki-zielony i serduszko-ze scrap.com.peelu.

Pozdrawiam niedzielnie.
I zapraszam także na "Szelest kartek",gdzie w końcu pojawiła się nowa recenzja książki.

10 komentarzy:

  1. Ślicznie pasuje tu wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczcie,ale napisać "śliczny" to niedopowiedzenie i jakby dać Asicy w twarz. To jest coś więcej. Fakt. Jestem cholernie wymagającą osobą.Marudziłam, wymyślałam, kombinowałam, prosiłam. Zatrułam jej życie tym albumem. I jak się okazało : JAK ZAWSZE NIEPOTRZEBNIE, bo Asica IDEALNIE oddała to o co chodziło mi, żeby album podobał się Matce dziecka, dla którego był album (w sumie dla całej trójki: Tato,córeczka,Mama). Osoba, która była niejako docelowym odbiorcą, też wysoko stawia poprzeczkę, w kwestii jakości i estetyki, a zwłaszcza estetyki produktu. Dlatego moje żądania były często z kosmosu. Jeszcze czekam na "recenzję" Młodej Mamy, lecz teraz absorbuje ją opieka nad "tytułową" Natalią, ale z pewnych źródeł-dumny tatuś- wiem, że baaaaardzo się podobało i wzruszyło. Przy oglądaniu albumu, przy jego wręczaniu najpierw tatusiowi, bo niestety osobiście całej trójce nie było nam dane (nam-czyli mi i mojej współpracownicy,kochanej Oli)tatuś Natalii pierwszy raz udowodnił, że jako facet też ma jakieś poczucie estetyki i etc, bo niemalże na równi z nami-swoim pracownicami-zachwycał się KAŻDĄ stroną, radując się, jak to młody tatuś, że jest miejsce przemyślane na WSZYSTKO. I,II,III trymestr,USG,spacer,kąpiel,po porodzie takie tam, wiecie różne.
    Zdjęcia, nie oddadzą tego jak Asica idealnie przykleiła wszystko.Jak starannie dobrała każdy stempelek, każdy element wycięty z dziurkacza, każde "napisy". Jak choćby ten, gdzie napisane jest "Największe skarby,przychodzą w małych paczuszkach".Może napisane jest inaczej,ale piszę teraz z pamięci. Kolory na blogu są nieco wyblakłe,ale zaufajcie mi, w rzeczywistości album ma piękne, niesamowicie nasycone kolory. Asica, po moich dręczących telefonach,mailach,gg, sms-ach etc, wiedziała, że album nie może kolorystycznie być jednolity, czyli, żeby nie sugerował płci dziecka. Zaskoczeniem, więc był fakt, że na okładce widniało jej imię (NATALIA),ale jak już wzięłam w rękę....poszłam po rozum do głowy...przecież to jest PIĘKNE,małe cudo, co ona z tym zrobiła. Przy imieniu,na okładce maciupkie "perełki" przykleiła, co nadało jeszcze wyjątkowości całości!
    Jest dokładnie taki,jaki ja bym sobie wymarzyła dla swojego dziecka-córeczki.Ba! Biegałam od biurka do biurka chwalić się pracą Asicy,bo jest to wyjątkowy album, również ze względu emocjonalnego, bo Aisz, pracowała przeze mnie :P (i zresztą nie tylko) przy nim w dużym stresie. Jestem poganiaczem niewolników i zamknę Aiszę w piwnicy i będzie mi takie cuda robić for ever and ever za skrzynkę red bulla :P Już mamy to ugadane.
    Asico.p :) Dziękuję Ci za morze cierpliwości, bo w wiaderkach się tego nie policzy. Dziękuję za perfekcyjne ujęcie tego wszystkiego o czym marzyłam, aby ujęte było w na cudnie,fenomenalnie zrobionych 8 kartach. Dziękuję, że nie przejmowałaś się (mam nadzieję), moimi "mondrościami", bo album jest wart każdeeeej ceny.
    ps. z moją współpracownicą przez ten album postanowiłyśmy sobie zrobić dzieci.Ja córeczkę sobie zmajstruję pierwszą a ona syna. Także...bój się teraz Boga :P
    Z pozdrowieniami : Nieznośna "niedocelowa właścicielka" albumu...Mad:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cudny komentarz dostałaś. ślicznie zrobiony, rzeczywiście, więc nie ma się co dziwić.
    Ja też mam w planach zrobić dla kogoś album ciążowy. Ciekawe jaki mi wyjdzie? :o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż strach coś napisać pod taką opinią! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pięknie i perfekcyjnie wykonane
    Po pierwszym komentarzy, każdy inny wydaje się być banalny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik wyszedł Ci rewelacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń