czwartek, 14 stycznia 2010

Wędrujący po domu 2010




W ramach cięcia kosztów ,postanowiłam w tym roku także zrobić album wędrujący po domu. Do zabawy zaprosiłam także kilka dziewczyn ze scrappassion. Każdego miesiąca będzie się tworzyć wpis według określonych wytycznych.Na miesiąc styczeń zaplanowałam taki zestaw:
brązowo
starociowo,
koronka
żurnaling na kole

Jak widać żurnaling na kole mi się yyyy zapomniał,ale nic straconego bo jest przecież lewa strona wpisu:),uzupełnię.
Styczeń- to miesiąc ,w którym każdy planuje ,jaki będzie dla niego Nowy Rok,ja lubię go szczególnie,bo mam w tym miesiącu urodziny:).Postanowiłam więc zrobić wpis z mottem na cały rok. Jak brązowo - to cudny papier z kolekcji Graphic 45 z artpasji, koronka z szafy:), ćwiek wiadomo skąd, na ramce podobnie jak w azjatyckim- farba pękająca Old paper ze scrap.comu, a śliczne perełki i zembossowany koronkowy stempel ze scrapartu.
Miłego dnia :)

1 komentarz: