sobota, 30 stycznia 2010

Radość i albumik:)

Zobaczyłam wczoraj wyniki zabawy wg przepisu Ki w piaskownicy i aż podskoczyłam z radości,bo co się okazało?Otóż moja pierwsza "babka" w piaskownicowej zabawie spodobała się właśnie najbardziej:)Dziękuję za to wyróżnienie:).
A dziś mam do pokazania albumik,którego zrobienie było dla mnie nie lada wyzwaniem.Bo co można zrobić mając garstkę średnio udanych zdjęć i wytyczne,że ma być kolorowy i radosny??Tak więc starałam się jak mogłam:)








Bazą są tagi od Gizmo,papier "Homo scrapiens",kilka pieczatek no i ćwieki ze scrapcomu, o takie:



Miłej soboty,ja lecę gotowac bigosik:)

11 komentarzy:

  1. a czy mogłabyś mi powiedzieć gdzie i za ile kupiłaś? bo spodziewam się że jest "mała". Bo więszkość jest na A4 (allegro :/) a twoja jest taka mała, zgrabna. W sam raz na małe albumiki i notesy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och/.zapomniałam napisać że chodzi mi o bindownicę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratulacje!!

    A albumik jest jak najbardziej kolorowy i radosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj pracowita pszczółko, z tymi papierami albumik nie może nie być kolorowy i radosny, śliczną pamiątkę będzie miała Halinka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia w zabawie i podziwiam śliczny kolorowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Albumik może i problemowy ale wyszedł bardzo fajnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no wyróżnienie w pełni zasłuzone :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia! I widzę zadatki na kolejne, bo w mojej opinii album idealnie wtopił się w tematykę nowego wyzwania! :)

    Przy okazji serdecznie chciałam podziękować za cudowny albumik, dotarł do mnie w czwartek, wczoraj popołudniu odebrałam go z poczty. Jest piękny i zasługuje na osobną notkę na moim blogu, co uczynię jutro :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnenia w pełni zasłużone :)Piękny album...i te kolorki..ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny i kolorowy
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń