sobota, 23 stycznia 2010

Miłe wspomnienia...

Bardzo miło wspominam festiwal,wiec także i zdjęcia z tego dnia zostały w końcu opracowane w albumik:).Wreszcie odważyłam się pociąć takie śliczne papiery,co to leżały i tylko je macałam:).Ten w koła i ten wesoły w zieloną kratę ze scrap.comu,podobnie jak śliczna pomarańczowo-mangowa farba akrylowa.
Baza wiadomo,że ze scrapińca nieocenionego, no i mój nowy alfabet cudny od eight,nie wiem doprawdy, jak mogłam się bez niego obejść do tej pory:):







detale:



Jeszcze muszę Wam pokazać jeden ,całkowicie pyszny prezent jaki dostałam:

i
poinformować Was o candy u Rudlis,a nuż przy urodzinach poszczęści mi się:),a ja tymczasem idę zwijać losy na jutrzejsze candy u mnie:)

11 komentarzy:

  1. super albumik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik cudny!!!! A alfabetem mnie nie denerwuj, bo już jakiś czas temu patrzyłam, że koszyczek przekreślony czerwonym krzyzykiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, wyjątkowe wspomnienia zasługują na wyjątkową oprawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - albumik REWELACYJNY!!

    zazdroszczę tego festivalu, może na kolejny uda mi się dojechać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany album :) i w dodatku mogę sobie dziewczyny zobaczyć większe niż na avatarach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję:)
    viva-no ja myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny albumik i piekne wpsomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. album jest rewelacyjny, strasznie mi się podoba a im więcej tych Waszych wspomnien z festiwlu oglądam, to tymbardziej korci mnie... oj korci:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo energetyczny album, super :)

    OdpowiedzUsuń