środa, 9 listopada 2011

Tag różowy-CRAFT ARTWORK

tak wygląda mój tag na wyzwanie Craft Artwork.Kolor różowy zdecydowanie nie należy do moich ulubionych,choć za sprawą mojej obecnej miłości do Hello Kitty(tak wiem,na starość się głupnie:P) jestem z niego nawet zadowolona:).






I ogromnie się cieszę ,że upolowałam ostatnio wykrojnik Cataline border(ta gałązka kwiatowa z prawej strony) w crafthouse, jest po prostu cudny:).
Coś mi się zdaje,że ta seria tagów,będzie ekshibicjonistyczna,bo na poprzednim(żółty),tez było moje zdjęcie.No cóż ,jakos trzeba sobie siły dodawać,jak się ma bardzo ciężki czas:/

Buziaki dla moich wiernych fanów;)

21 komentarzy:

  1. Hehe ale Ty jojczysz gorzej ode mnie :) Tag jest piękny jak cała kolekcja tagów, które są po to "żeby ładnie wyglądać", NO WIĘC WYGLĄDAJĄ :) Uwielbiam te Twoje róże. Rób se ich zapas, bo te szronienia na nich są mega!
    Mad:*

    OdpowiedzUsuń
  2. poprostu genilny! Te warstwy kolory LOWE

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag a w różu Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten tag, do twarzy ci w różu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w tym różowym...:) A jeśli chodzi o ekshibicjonizm... to gdybym miała takie ładne zdjęcia też bym je eksponowała:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z racji, że Twoja wierna fanka uwielbia różowości, uwielbia Twój tag! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze dziękuję za buziaki, jako wierna fanka cieszę się jeszcze bardziej:))) a po drugie: jeszcze raz dzięki za przesyłkę:))) różowy tag bardzo mi się podoba, trudno było, ale dostrzegłam te mikro kuleczki:))) chyba już wiem o co z nimi chodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag. Podoba mi się sposób wpasowania budki dla ptaków do całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolorki i piękna kompozycja !

    OdpowiedzUsuń
  10. skoro ty zgłupiałas na starość to ja też,bo uwielbiam figurki,które kolekcjonuje moja młoda :D a w różach wyglądasz cudnie..a tego zdjęcia nigdy nie mam dość bo jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, niech tak różowo będzie u ciebie każdego dnia:0) super tag!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały tag, te wszystkie dodatki tworzą piękną całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny tag! bardzo podoba mi się twój pomysł na
    tagi ze zdjęciem, z tego może powstać ciekawy tagowy albumik! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana to sliczne jest! Ten domek super! Klimat bardzo fajny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń