piątek, 25 listopada 2011

Kurs dla Scrapińca-TAG AKRYLOWY

aki oto zestaw potrzebujemy do ozdobienia akrylowego tagu,
jaki znajdziemy w ofercie Scrapińca. Ponieważ nie wszystkie z nas mają dostęp do tuszy alkoholowych,kursik przygotowałam w dwóch wersjach:z użyciem tuszów alkoholowych i bez ich użycia.
Do rozjaśnienia kolorów tuszu alkoholowego służy rozcieńczalnik,ale jeśli go nie macie,mozna z powodzeniem użyć spirytusu salicylowego:
Za pomocą narzędzia do tuszowania(lub wacika kosmetycznego w alternatywie),tuszujemy bazę akrylową:
a następnie ozdabiamy nasz tag akrylowy:
dodajemy napis "wesołych świąt",który także pochodzi ze scrapińcowej półeczki:

W przypadku braku tuszy alkoholowych,możemy bazę akrylową ozdobic w inny sposób:
ja nakleiłam warstwowo za pomocą magika koronkę,a następnie przykleiłam renifera z filcu i śnieżynki z papieru oraz ozdobiłam kropkami akrylowymi w kolorze srebrnym.Tekturową gwiazdkę ze scrapińca wytuszowałam po brzegach tuszem w kolorze jasnego brązu:
gwiazdkę -guziczek ozdobiłam guzikiem ozdobionym dratwą:
obie gwiazdki przykleiłam za pomocą gąbeczek dystansowych do tagu akrylowego:
Tak wygląda gotowy:

W ofercie Scrapińca są jeszcze inne kształty akrylowe---->KLIK

Po przerwie zapraszamy na zakupy:)Mam nadzieję,że skusicie się na jakieś akrylowe bazy:)

Pozdrawiam
:*

6 komentarzy:

  1. Ach, piękne!!!! Szczególnie ta druga wersja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tagi, szczególnie ten koronkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak piękne, mi się obydwa podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prace! ale drugi to mój faworyt :) koronki rządzą!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) ja właśnie mam zamiar dziś poskładać trochę zamówień żeby czekały jak przylecę do PL to na pewno zajrzę i czegoś ciekawego poszukam :)

    OdpowiedzUsuń