piątek, 18 listopada 2011

Jak oni scrapują?:)

Igor zadeklarował w szkole chęć w konkursie na kartkę Bożonarodzeniową.Wychodziwszy wczoraj na wywiadówkę,pokazałam mu stos rzeczy na moim miejscu pracy i powiedziałam-"Bierz co,chcesz,tylko pamietaj jak Cie mama uczyła papier szanować:)".Jakież było moje zdziwienie po powrocie ze szkoły:






Jestem niebywale dumna!!

Oczywiście nie było mowy,żeby Matik tez nie zrobił karteczki.Wybór papieru,dobór stempli(mam pudełeczko z gotowcami- odbite,niektóre embossowane) i kompozycja by Mati, a karteczka ma swoją adresatkę(chyba Ciociu Virginio o czymś nie wiemy:P):
I bonus,malowidła Mateusza na dużym bardzo formacie kartki.
Oto ja:
Igor-bo ma rzęsy( no nie kumam ,dlaczego ja nie mam haha):
i Mati-"bo jestem zdziwiony":

Udały mi się dzieci:)

11 komentarzy:

  1. Rewelacja! Podziwiam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki boskie wprost do ramek i na ścianę, kateczki również bardzo udane, rozumiem Twoją dumę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj udały się, udały te twoje chłopaki!!! talent po tobie dziedziczą!:))) pozdrów tych przyszłych artystów!

    OdpowiedzUsuń
  4. E no nie...Teraz masz 6 rąk do robienia kartek :) Żadna nie ma z Tobą szans :PP
    A chłopaki masz szalenie zdolne. Weź im powiedz,że mają czekać na to aż ciocia Magda zechce zajśc w ciążę i urodzic córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace zrobił Igor! Szczególnie ta druga... :) najs! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace świetnych chłopaków... ale w końcu mieli po kim odziedziczyć talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, ciekawe Asiu, czemu rzęs nie masz ;))

    Zdolnych masz chłopaków w domku :* buziaki dla Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. I że sam te kartki zrobił? Powaga???
    Dumna byłabym jak nie wiem co :D
    Młodszy tez sobie poradził, a rysunkami podkreślił wszystko ;o))

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde, to już dwóch kawalerów o jej serducho zabiega... o matkoooo, ona ma dopiero 5 lat :) Co to będzie, co to będzie :) Ale przepiękna! Jestem pod wrażeniem, Igor ma zmysł niesamowity, robi cudowne prace, co już nieraz dane mi było widzieć. Gratuluję syna! Jednego i drugiego, to cudowni chłopcy.
    p.s moi od wczoraj też robią :) Dawid robił kartki w szkole, i niósł 18 wyciętych bałwanów, reniferów, karteczek z napisem Wesołych Świąt... i będą mieć fajne prace na kiermasz :) Radości dużo. To cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne wszystkie :) a rysunki boskie :D no i kochana masz nogi do samej szyi :P

    OdpowiedzUsuń