niedziela, 8 stycznia 2012

DZIŚ DZIEŃ SPRZĄTANIA BIURKA :P

Dziś na blogu Rapakivi ruszył całkiem nowy cykl:). Co miesiąc będziemy celebrować jakieś nietypowe święto.Nie wiem,czy wiecie,że dziś jest DZIEŃ SPRZĄTANIA BIURKA :P

JA zrobiłam dwie karteczki,ze ścinków jakie zostały mi po zrobieniu fioletowego LO'sa:
układ pierwszej zgapiony od Maarchewkowej,której karteczki podziwiam:)

a druga to imieninowa:

Obie z papierów Hectic Eclectic z Rapakivi.A prace reszty Dziewczyn --->TU

Do dzieła-sprzątamy biurka :P

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie święta,fajne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj niechcący posprzątałam. Przenosiłam pudło i podarło się w powietrzu a wszystkie papiery wylądowały na podlodze. Przy okazji zrobiłam selekcję papierów i dodatków świąteczncyh, usunęłam ścinki i poukładałam śmietki :O)))
    Kartki cudne.
    Zaraz siadam do mojego lifta...... chyba ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sprzątam ciągle, bo nie umiem pracować w bałaganie...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wykorzystałaś te ścinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za motywację, chyba też ogarnę moje biurko :P
    A kartka to ci nawet wyszła ładniejsza, fee... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. esz, też chciałabym mieć takie piękne skrawki, do wykonania takich pięknych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lol Asiek, szalejesz.Są obie mega, nie mam sie do czego przyssac...:/ fuck :*

    OdpowiedzUsuń