piątek, 5 lutego 2010

Zamek dla Kubusia:)













W końcu uległy moim nożyczkom przepiękne papiery Snorkel z Cosmo Cricket ze scrap.comu, wykorzystałam także papierowe dodatki tej firmy,ćwieki vintage oraz epoksydowe, i kwiatek także ze scrap.comu,postemplowałam i poszargałam brzegi nieco.Baza- zamek i "szybka" na okładce od Gizmo. Dominisia,kolejny raz kłaniam się w pas i dziękuję za spełnianie wszelakich moich zachcianek.
Mam nadzieję,że małemu księciu dobrze się pomieszka w tym kolorowym zamku:)

9 komentarzy:

  1. aleś się napracowała-dociąć to wszystko tak dokładnie...album-śliczny,przemyślany,dopracowany do ostatniego szczególiku,ćwieka,kwiatuszka i stempelka,dosłownie-dopieszczony
    widać, ile serca w niego włożyłaś,pełen szacun
    Firiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem Asiu jak Ty to robisz ...czy Twoja doba się rozciągnęła??? Piękny album - śliczne papiery i dodatki a wykonanie mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny album - fantastyczne kolorki, świetnie dobrane zdjęcia i dodatki! Album jest po prostu SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!!
    rewelacyjne kolorki, radosny i pogodny jak rodzinka w nim pokazana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę kolejny chustonoszek jak miło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu - naprawdę świetny albumik! kiedy Ty to wszystko robisz? Pracowita pszczółka z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, u mnie ta baza dalej czeka na lepsze czasy ;) śliczny albumik zrobiłaś, pełen ciepła i miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki radosny i optymistyczny...super!!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle milosci w takim malenkim albumie:)
    Swietnie!

    OdpowiedzUsuń