poniedziałek, 15 lutego 2010

Z pantofelkiem:)










Maniusia rośnie jak na drożdżach i jak każda kobietka uwielbia przebieranki.No musiałam, po prostu musiałam to uwiecznić:)Jula mam nadzieję,że Ci się jeszcze nie znudziły niespodzianki od Cioci Asi:)).
Albumik jest mały,taki akurat do torebki,na bazie z podkładek pod piwo,z papierów "Zeszyty","Owocówki" i nieco "Snorkela" na okładce ,ze scrap.com oczywiście:).W albumiku są także 2 przekładki z folii od Gizmo, co starałam się uwiecznić na fotkach,ale nie bardzo mi wyszło haha.
Wieczorem będzie jeszcze jeden album,więs serdecznie zapraszam:)

8 komentarzy:

  1. piekny albumik i piekny gest asiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki albumik, uwielbiam takie torebkowe cudeńka, świetny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny. rozczulający. Ciociu Asiu... mam nadzieję, że kiedyś weźmiesz na ręce swoją "małą muzę" a ona da Ci słodkiego buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Maleńki i słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny i delikatny ten albumik,piękna pamiątka,oczywiście,że te wszystkei chwile warte są uwiecznienia:)
    Firiana

    OdpowiedzUsuń
  6. kalahora ,bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slodkie buzki!!
    Ich oprawa nie mniej urocza!

    OdpowiedzUsuń