wtorek, 23 lutego 2010

Moja duma:)



Tak wygląda szczęśliwe dziecko,rozpoczynające naukę w szkole...:)
Z taką właśnie miną mój starszy syn wychodził do szkoły po raz pierwszy dwa lata temu.
Jest najlepszym uczniem w klasie,bierze udział w konkursach,ciekawi go wszystko i ciągle czymś suszy mi głowę,hmm na niektóre pytania nie znam odpowiedzi:)i muszę się dowiadywać:).
Dumna jestem niesłychanie, tym bardziej,że mamy za sobą parę lat ćwiczeń, rehabilitacji i podejrzanie brzmiącej diagnozy:( Nie spodziewałam się tak szczęśliwego zakończenia naszych kłopotów i bardzo ,bardzo się cieszę,że to za nami i tylko wspomnienie.
Ten scrap to nie lift,to moja praca.papier i dodatki ze scrap.com.peelu,piekne literki tekturowe -to prezent od Owieczki, dziękuję:*

23 komentarze:

  1. Gratuluję zdolnego Synka i wspaniałego scrapa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosiadam się do Ciebie z ta kawą i ciasteczkami owsianymi ;)
    Zapewne Igorowi podoba się scrap ;)
    Świetnie poradziłaś sobie z tym papierem.
    miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aska!! ten scrap jest swietny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna praca, i na papierze i w postaci smyka :) gratuluję!

    mamy chyba dzieci w tym samym wieku, i ja muszę się zmobilizować, aby utrwalić ten moment w życiu mojej córki :)
    podglądnę wtedy tę pracę jeszcze raz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja pierniczę... Ty nie liftuj!! Ty rób własne skrapy!!! Ten jest ABSOLUTNIE REWELACYJNY!! Układ, kompozycja, dobór dodatków, wykonanie - ABSOLUTNIE SUPER! Pewno ja zliftuję niebawem tego scrapa, jak pozwolisz :-)
    A Syna oczywiście GRATULUJĘ! Żywię cichą nadzieję, że moi też wyrosną na ludzi... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny scrapik. Gratuluje synka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne materiały, świetnie wykorzystane- słuszna duma i z synusia i ze scrapa:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko pogratulować zdolnego syna! a scrap jest ujmujący:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Scrapy coraz bardziej wyczesane i ciekawsze :)
    Podziwiam i gratuluję zdolnego Syna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko poprostu!!!Świetne kolorki!Gratuluję zdolnego syna:))Buziaki i promyki słonka posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdolnego syna!!!
    Scrap jest fantaastyczny!!!
    Świetnie dobrałaś kolory i dodatki :)Całość uwypukla zdjęcie :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Scrap piękny, ale przede wszystkim gratuluję Syna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu scrapek jest śliczny! a Igorek tak szczęśliwy, że aż mi się buzia do niego śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny wyszedł Ci ten scrap :-) U gratuluję zdolnego syna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem Ci, że kopara mi opadła :D niesamowita siła i radość bije z tego scrapa i w ogóle całość jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwa duma i zapowiedź niezłego przystojniaka :)

    OdpowiedzUsuń