poniedziałek, 15 lutego 2010

Miłość w Herbacianym Ogrodzie...















Długo czekały te karty,oj długo...Bowiem bazą tego albumiku sa karty "zdobyczne"ze zlotu w Warszawie,które figurowały w pudełku z napisem "gratisy" na stoisku Gizmowym:).
Papiery "Herbaciany Ogród" z ILS też swoje odleżały,ale zaczęły mi się podobać od teraz:).Użyłam też ćwieków i farby pękającej "Old paper" na napisach,ze scrap.comu rzecz jasna:)
W ogóle mega zadowolona jestem z tego albumu:),że tak sobie tu pozwolę napisać.
Przyjemnego oglądania,ja wracam do zadanej mi pracy:)

14 komentarzy:

  1. Asiu ślicznie ci wyszło !!

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatny, romantyczny :) cudny po prostu

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny album zrobiłaś!!!

    ten pantofelkowy też mi się podoba ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, ciekawa jestem jak będzie wyglądał ze zdjęciami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo mi się podoba, taki romantyczny i nieprzesłodzony - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się na niego napatrzeć, taki romantyczny, delikatny jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak w tym albumie bardzo ładnie się prezentują dziurkacze, które łączą ze sobą pięknie różne papiery z tej samej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dziwnego, że jesteś z niego zadowolona, bo naprawdę cudeńko wyszło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wsyszedł!!1 taki jest elegancki i delikatny !! bomba!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny album!!!
    Firiana

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzisz i teraz baza nie dość, że nabrała charakteru to i urody, świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń