poniedziałek, 22 lutego 2010

Moja kolejna babka:)





w zabawie w artpiaskownicy,dziewczyny liftowały pracę S@fo, a ponieważ ćwiczę i ćwiczę:P,więc zrobiłam i ja.
Na zdjęciu mój młodszy synek w drodze ze żłobka, po pierwszym dniu 1.09.Jak widać buzia usmiechnięta i zadowolona, bardzo ale to bardzo lubi tam chodzić:).
Papier z ILS, różne śmieci z torby męża:P,ćwiek ze scrap.com.peelu.
To liftowane coraz bardziej mnie wciąga,choć mam już na warsztacie parę obklejonych baz albumowych:)
Wieczorkiem jeszcze muszę wkleić kolejne zdjecie HBM:)

8 komentarzy:

  1. aż emanuje pozytywną energią! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto ale ty masz przerób!!! kiedy ty spisz?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. idziesz jak burza! ten scrap też jest świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci te ćwiczenia wychodzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam na żywca, boski scrap! zdjęcie nie oddaje jego uroku

    OdpowiedzUsuń
  6. ćwiczenia idą rewelacyjnie!

    fajnie wykorzystałaś ten papier z kolekcji kółek :)

    zaglądam coraz częściej, jest co oglądać!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj! dziękuję za udział w kolejnym!wyzwaniu :) dzielnie idziesz na przód.Twoja interpretacja bardzo mi się podoba :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorowo, słodko, energetycznie, super!

    OdpowiedzUsuń