środa, 21 stycznia 2015

5 rzeczy, które w sobie doceniam - {WB3}

Nie jest łatwe pisać o sobie w superlatywach, ale można spróbować i zapytać bliskich , czy tez tak mnie widzą ;)
Jakie rzeczy w sobie doceniam?


1. STAŁOŚĆ - w uczuciach, w przyjaźni, w sprawach ważnych. Kto mnie zna bliżej, ten wie, że można na mnie liczyć, że jak obiecam to tak będzie, że dane słowo to priorytet .

2. PUNKTUALNOŚĆ - nie spóźniam się, nigdy i nigdzie. Nie lubię też, gdy inni to robią ;)

3. SILNY CHARAKTER - wydaje mi się, że mam. Przeszłam w życiu przez kilka burz, zaliczyłam tornado i powódź w mieszkaniu.Nie omijają mnie choroby. Pechowe sytuacje i ludzie, którym zaufałam niepotrzebnie dość często pojawiały się na mojej drodze. To właśnie silny charakter nie dał mi się złamać i poddać. Teraz, u boku kochającego Mężczyzny mogę sobie pozwolić na nieco słabości. Ale i On często wystawiany jest na próbę mojego "silnego charakteru" - tu czytaj: uparta jak osioł bywam ;). Never give up i dreams come true towarzyszą mi na co dzień!

4. OSZCZĘDNOŚĆ - jedna z najlepszych cech charakteru, jaką zaszczepiła we mnie moja Babcia. Szanuję pieniądze. Potrafię oszczędzać. Nie lubię marnować ich na rzeczy, które nie są potrzebne. Niestety, nie zawsze to działa, jeśli chodzi a scrapowe zakupy ;).

5. KREATYWNOŚĆ - wciąż coś wymyślam. Moja głowa jest pełna pomysłów. Ubolewam, że nie mam czasu, by je wszystkie realizować. Spełniam się w pracy, w domu i w mojej mini pracowni.

ufff, prawie jak na kozetce u psychologa ;)


Pozdrawiam Was serdecznie i idę zobaczyć, jak Wy siebie widzicie tu-----> KLIK

Asica

11 komentarzy: