niedziela, 21 lipca 2013

Dla Mamy { The MiNi art }

Aktualnie moja Mama odpoczywa u mnie na Zielonej Wyspie z czego bardzo się cieszymy. A że akurat dziś ma urodziny, podarowałam jej albumik ze zdjęciami z ostatnich kilku dni:
 






Albumik wykonałam w całości z produktów dostępnych w sklepie The Mini Art :
-kolekcja papierów Ulotne sny wraz z tagami
- stempelek gumowy serduszko
- ramka oraz inne z półeczki z nowościami

Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Irlandii, która rozpieszcza nas 4 tygodniem lata :D. Mama słońce mi przywiozła :)

Udanej niedzieli !


10 komentarzy:

  1. Mama na pewno była szczęśliwa z tego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały albumik, uroczy wprost i bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny albumik, wspaniała pamiątka dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik piękny jak zawsze. Zapraszam do siebie na małe candy:http://samara84.blogspot.com/2013/07/osmiornica-amelia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy prezencik, bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny! Pięknie oprawiłaś zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny
    mama na pewno zachwycona :)
    pozostanie pamiątka z wspólnych chwil na zielonej wyspie

    OdpowiedzUsuń