niedziela, 14 października 2012

Pudełko dla Tymusia




Kiedy jeszcze nie było słodkiego Tymusia,robiłam już podobne pudełko dla Jego Rodziców, którzy chcieli schowac w nim kartki z okazji ślubu i inne pamiątki miłe dla nich:).

A teraz Rodzice Tymusia poprosili mnie o pudełko na pamiątki dla ich Synka.
Wykonałam z Pastelowej Rapsodii ,zgodnie z życzeniem Mamy Tymona-Gosi:). Dodatki tekturowe ze Scrapińca (Gizmo aj lowju as always :*).

Miłego popołudnia:*

P.S. zdjęcia autorstwa Gosi ,ja sklerotycznie zapomniałam :P


4 komentarze:

  1. Dziękujemy cioci Asi!:) Pudełeczko bardzo nam się podoba, choć Tymuś pewnie to doceni dopiero za parę lat, i już się powoli zapełnia:))) buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Ja tez mam pudełeczko na skarby/pamiątki mojej Hanulki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko, mały właściciel na pewno doceni w odpowiednim czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń