sobota, 24 marca 2012

Migawki z warsztatów notesowych

Dzisiaj odbyły się kolejne warsztaty,jakie miałam przyjemność poprowadzić ,pracując ze zdolnymi,pracowitymi jak mróweczki babeczkami:

Ekipa przy pracy,widzicie to skupienie??:)
cięcie i klejenie:
doradztwo i współpraca:):
i powstają cudne notesy:
i jeszcze po jednym:
czasem wybór jest trudny :)
a na deser po magnesie i nasze dzieła razem:
i bliżej:
Dziewczyny naprawdę się postarały:)

jestem dumna:


a w dzisiejszych warsztatach brały udział:
Papiery -w większości ILS:

Dekoracyjna taśma:
oraz notesy i napisy ze Scrapińca:

Dziękuję Wam za wspaniałe do południe a teraz nakręcona siadam do zrobienia albumu:)

I w tajemnicy powiem,że szykują się baardzo ciekawe warsztaty:)

Miłej soboty :*

3 komentarze:

  1. cudownie sobie warsztatujecie! i piękne są tego efekty:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym chodziła na każde takie warsztaty. Asia sorry że nie odpisalam na sms. Szorowałam chałupe. Lenka była u babci. Potem babcia zadzwoniła, że mała ma gorączke i pojchaliśmy, bo się wystraszyłam, że teraz wirus przeszedł na nią. Ale na razie jest ok. Zobaczymy dalej.

    Buziaki.
    Będę wieczorem w Akademi - jak dzieciaki posną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne notesy. Ja też chcę na takie warsztaty :)))

    OdpowiedzUsuń