piątek, 7 października 2011

Intrygująca przesyłka:)))

Czy zostaliscie kiedyś zaskoczeni baardzo mile niespodziewanym prezentem?:)
Totalne zaskoczenie!!!Taki prezent przyleciał od Gosi.
A oto jaki widoczek ukazał się po odpakowaniu przesyłki:
i te intrygujące paczuszki,mrrr:
a na nich napisy:coś słodkiego,coś kwaśnego,coś ciekawego,coś kwiatowego,coś słonego,coś pieprznego....byłam coraz bardziej ciekawa:
foremek silikonowych jeszcze nie posiadam żadnych,a te pierwsze to wprost cudowne!!!Dzieci są zachwycone, a ja proszę pięknie o jakis przepis,który pozwoli mi nie zawahac sie ich użyć:)
Po niecierpliwym odpakowaniu paczuszek...okazało się,że kryją one w sobie przyprawy!!!!I to część takich,o jakich czytałam właśnie na blogu Gohy:)

Tak więc drodzy Państwo...tadam.Posiadam teraz:
-różowy pieprz (cos pieprznego)

- hibiskus (coś kwaśnego)
-wędzona sól morska(coś słonego,podejrzewałąm Gosię o wysłanie mi szynki:P)

-lawenda (coś kwiatowego):

-kumin (coś ciekawego):

-cukier muscovado (coś słodkiego):

Prawda ,że cudny prezent?????Bardzo,bardzo Gosi dziękuję:).Sprawiłaś nam niebywałą radość:)

Meldujemy,że huajangozaur dotarł:)jakość fotki wybaczcie,ale na szybko robiona:
Pozdrawiam i zmykam do łóżka,bo jakaś zaraza dopadła mój żołądek:/

Do jutra:*

6 komentarzy:

  1. Same miłe wieści! Jaki pozytywny pościk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podarunki:))Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z dinozaura :D Teraz możesz nawet piec dinozaurowe ciasta :D Szczęściaro! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenciki. Kumin mnie intryguje, ponoc świetna przyprawa, ale nigdy nie stosowałam. Dinozaur cudny!!! I zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Foremeczki superowe... a to co się ukryło w paczuszkach rewelka, tylko do czego ten kumin? a przepis na każde ciasto się nada, ale polecam dokupić sobie więcej foremek to za jednym wrzutem do piekarnika pójdzie. Np. w ofercie od poniedziałku w Lidlu będzie moc foremek. Ja odkąd mam foremki silikonowe nie używam innych

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudna ta Gosia. Fajne wszystko co dostałaś.

    No i dono.... suuuupeeeeerrrrr!!!!

    OdpowiedzUsuń