środa, 15 czerwca 2011

Mini Imprezka:)


Jest impreza,są prezenty:)
świeczki zostały "zdmuchnione":

uff,udało się wszystkie:
braterskie uściski:

z Babcią:
nie raz się już przekonałam ,że mam za długi jęzor:/
słodkie buziaki:

imprezka mini,bo tata i dziadek w trasie,siostra moja w Olsztynie,a inni nie pamiętali i nie przybyli:),Za to było więcej dla nas:).Zupełnie niepotrzebnie bałam się,że będzie za słodki,tort jest pyszny i wcale nie za słodki,chyba ojcom zamrozimy:).
Wpadnę tu jeszcze dzisiaj:)

13 komentarzy:

  1. najlepsze życzenia dla Solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś podobna do mamy,wszyskiego naj dla małego solenizanta,ani się obejrzysz a będzie na randki chodził :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wielki i śliczny ten tort!:))) wszystkiego najlepszego dla solenizanta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to już teraz wiadomo że jesteś córka swej mamy. Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dla solenizanta!!! faktycznie to samo pomyślałam , bardzo jesteście do siebie podobne

    OdpowiedzUsuń
  6. Asica, tort profesjonalny!
    Najlepszego dla szkraba:))
    Kulka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zauważyłam te podobieństwo i powiedziałabym niczym siostry :) najlepszego dla solenizanta pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. matko, ty i mama to 2 krople wody!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajowo! może kiedyś będzie mi dane zjeść taki tort w terminie :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń