poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Guzik do guziczka:)



i z wielkim trudem powstała praca na kolejne wyzwanie na portalu Scrapujących Polek.
Tym razem przyszło mi zmierzyć się z alterowaniem podkoszulka,bo takie zadanie zadał nam gość portalu-jakim jest w tym miesiącu Asia-Kamaftut. Jej praca to mistrzostwo:)zobaczcie same.
Dobrze,że wzięłam się do tego w piątek wieczorem.Od soboty leżę zmorzona chorobą,wczoraj cały dzień spałam i nie miałam sił się ruszyć:(
A dziś po wizycie u pani doktor,mam antybiotyk i mam nadzieję,że szybko postawi mnie na nogi,bo kiepsko widzę siebie samą do dwójki moich łobuzów:/


Ściskam i pozdrawiam wszystkich,co zaglądają tu.

12 komentarzy:

  1. Aleś Ty kreatywna, nawet mimo choroby. Świetna praca! :) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest świetna!!! Ale fajną aplikację zrobiłaś): Barzo mi się podoba.Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra i co najważniejsze mozna nosić :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka i Model też!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny chłopak. :) Koszulka także ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka jest czaderska!
    Zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszulka dla przystojniaczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asica, dużo zdrowia Ci życzę :)
    Koszulka jest świetna :)
    A mój stempel to KaiserCraft kupiony w Craft4you.
    I dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś super pomysł!
    Przy okazji zapraszam na moje Candy: http://modliszkowatworczosc.blogspot.com/2011/04/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń