czwartek, 27 stycznia 2011

Chwalipięta:)

Prezenty dostałam piękne!!!baaardzo dziękuję:)
Dzięki Gosi S. mam taki śliczny wieszaczek,który bardzo pragnęłam mieć:)Wisi na nim karteczka od Gosi:
i takie skarby kryła koperta o.O:

od coconut- w moich barwach ulubionych:)
od Sis-ręczniczkowa babeczka i piękny pasek:
od samary-same fioletowe cudności:
od Klarysy -piękna kartka z dalekiej Finlandii przyleciała:
od elwiry-k-bardzo,bardzo mi miło,że o mnie pomyślałaś:
od Jagi-dziś nam osłodziłaś popołudnie:)


Jesteście niesamowite,buziaki:*

8 komentarzy:

  1. jeszcze raz wszystkiego naj!!!

    i z podziękowaniami - wiesz za co! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A juz się martwiłam,ze nie doszła !!! Ściskam i zdrówka życzę całej rodzince!!!
    100 Lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty:) Wszystkiego najpiękniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne prezenty,,wszytskiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego wymarzonego:)
    Prezenciki cudne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pero que lindo todo!! eso es tener arte. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ile prezentów :D
    buziaki :*
    siostra

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że jesteś zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń