poniedziałek, 23 listopada 2009

zajawka i wędraaaaaaasieeeee!!!!


wiec tak-to jest tajne i tego dziś nie pokażę:)

a poniżej kilka wpisów do wędrasi z edycji XVII i XVIII

wędrowiec Vernon "Foto Pstryk",z założeniem,że wpis 3d będzie:)a na zdjęciu szalona zabawa mojego starszego syna Igorka z dziadkiem,na kilka dni przed urodzeniem mojego drugiego łobuza to było:)





Wpis dla Enczy do wędrasia "Magia Świąt",trochę embossingu,trochę śnieżynek puncherowych,ćwiek ze scrap.com ,papier także:)


kolejny wpis dla Vernon,tym razem do wędrowca z edycji XVII "KOCHAM"

ja tam akurat kocham ten odmienny stan:)tęsknię za nim powiem nawet;),tu na zdjęciu jestem razem z moim młodszym synkiem Mateuszkiem



a to wpis dla Monikijacka do wędrasia anielskiego,ten wpis akurat dla mnie trudny i smutny,mój aniołek patrzy na nas tam z góry gdzieś....


Natomiast poniższe dwa wpisy pochodzą z mojego wędrasia domowego,co to w domu siedzi i wędruje sobie z półki na półkę,co miesiąc upamiętniając jakieś znaczące zdjęcie dla mnie

wpis pażdziernikowy z wytycznymi Agnieszki-Ciasteczko,a wiec:
kółko lub kółka,złoto,bez kwiatków,błyskotki
a na zdjęciu ja i nagrzewnice,w tym jedna moja haha
:)



oraz wpis wrześniowy upamiętniający spotkanie z moją kuzynką,z którą nie widziałam się blisko 18 lat,a która mieszka w raju scraperek-USA,i tym razem wytyczne wymyśłałam ja:)

fiolet,emboss,koronki,ćwieki-tu również użyłam ćwieka ze scrap.comu - one są naprawdę śliczne!!!
-

ufff,to mój najdłuższy post hahaha,mam nadzieję,że się pokaże,bo moj internet jest nieprzewidywalny!!!!

2 komentarze: