piątek, 2 grudnia 2011

OZDOBA ŚWIĄTECZNA - WYZWANIE GRUDNIOWE W SCRAPIŃCU

Mamy grudzień!Pora więc na nowe wyzwanie:). Chciałam Was dziś na blogu Scrapińcowym zaprosić do zabawy z tekturkami Scrapińcowymi i poprosić,żebyście za ich pomocą wyczarowali jakieś ozdoby Świąteczne.Wiele z nas przystraja swój dom na różny sposób,więc ozdoba będzie jak znalazł.Wykonać należy jakąkolwiek ozdobę świąteczną,do wykonania której użyjecie jakichś produktów pochodzących ze Scrapińca.Może to być np.tag,wianek,stroik,zawieszka-nie bierzemy pod uwagę kartek:). Ja wykonałam prosty,zgrzebny wianek.Do jego zrobienia użyłam płótna ,koralików oraz tekturowych gwiazdek ze Scrapińca:



Macie czas do 30 grudnia,liczę na Wasze prace:)
Kolejny post będzie 1000 postem na tym blogu:)
Wpadnijcie zatem wieczorem na kursik:)

5 komentarzy:

  1. Delikatny i piękny !
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny...mimo ograniczonej ilości ozdób jest iście świąteczny,i te kolorki...uwielbiam fiolet połączony z szarym-srebrnym...jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny wianek ! poinspiruję się bo mój zeszłoroczny jakiś sflaczały :)

    OdpowiedzUsuń