sobota, 10 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 8 i TAG 9 :)

Kolejne tagi z projektu 12 tags of Christmas:)

tag 8,który u Tima wygląda tak--->KLIK.

Ja zrobiłam z Mglistych Snów( do kupienia w Crafthouse),dodałam kawałek koronki tekturowej ze Scrapińca i zębatkę pokrytą tuszem vintage photo i pokrytą glossy accents,i obficie posypałam brokatem(czego tu nie widać):

tag nr 9,u Tima taki---->KLIK
a u mnie dostał w gratisie renifera,bo tak:) i latarenkę ze Scrapińca:) a zrobiłam go na papierze ILS:

Coraz bardziej lubię tagi robić:).
Miłej soboty:)

13 komentarzy:

  1. Pięknie ci wychodza te tagi ;o))
    Ja nie umiem tak, nie mam pomsyłu na tag ;/
    że nie wspomnę o czasie. Dziś mąz w pracy, więc sobota spalona - nic nie zrobię ;o/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są, zwłaszcza pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! W pierwszym napis JOY się mi podoba okropnie, a w drugim łoś (renifer) i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje mi się podobają bardziej. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tagi, zegar na pierwszym zachwycający;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Renifer taki słodki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje podobają mi się bardziej niż mistrza Tima ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy przepiękny! też mi ta forma przypada do gustu, tylko, że zdjęć jeszcze nie porobiłam wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej przepiękne są Twoje tagi! Będzie cudna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne cudeńka! jak zawsze - zachwycasz:)))

    OdpowiedzUsuń