poniedziałek, 5 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 4 {razy 3:)}

Dzień 4 z tagami Tima upłynął mi bardzo pracowicie,ponieważ miałam aż dwóch chętnych do pracy!I mediowaliśmy razem z synami:).Nie posiadam wykrojnika z bałwankami TH,więc wpadłam na szatański pomysł,by wydrukować wzór tego wykrojnika na papierze,następnie przykleic na karton,oderwać i potraktować mediami.I tak zrobiliśmy.Nasze bałwanki są wymalowane dabberkiem Cap Snow,a następnie potraktowane białą pękającą farbą Picket Fence i przezroczystą Rock Candy.Tag wysmarowany obficie gesso,wysuszony nagrzewnicą i wypryskany glimmerem Turquise blue.Z wykrojnika gwiazdek TH wycięłam wzór w grubej folii ze Scarpińca,następnie wysmarowaliśmy je białą akrylówką i brokatem.I tyle z mediowania:). Reszta jest z pudełka-grube litery kartonowe,guziki,piórko,koraliki i tagi-cwieki pozbawione wąsów i traktowane jako zawieszka.Bawiliśmy się ponad 2 godziny.Zaznaczam,że ja wycięłam dzieciom tylko bałwana w grubej tekturze ,a młodszemu pomogłam przewiązac szaliczek,bo tego nie umiał.resztę robiły moje chłopaki same(oczywiście były kłótnie o nagrzewnicę ;)).
Tagi wyszły nam takie-mój:


tag Mateuszka:
Tag Igorka:

No jestem z nich dumna:)

5 komentarzy:

  1. piękne !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. super tagi :) i powiem CI, że gdybys nie podpisała który czyj to bym nie zgadła :) zdolnych masz chłopców :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się tag Igorka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zdolne trio! wszystkie trzy są fajne!!!:))

    OdpowiedzUsuń