sobota, 3 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 2

Drugi z 12 tagów świątecznych,jakie proponuje Tim.Nie mam wielu Timowych gadżetów i az korci mnie zrobienie zakupów mediowych i gadżetowych -Mikołaju do you here me????:P
Ale czego nie mam ,to dowyglądam :Pheh i tag nr 2 wygląda tak:



Do jego wykonania użyłam papieru w nuty,który potraktowałam dabberem Cap snow,a następnie do wykonania tła użyłam tuszu distress Peeled Paint oraz distres stain Wild Honey.Na fragmencie ramki ornamentowej ze Scrapińca wytuszowanej tuszem distress ,użyłam także farby pękającej Rock Candy.Jelonek i domki oraz gałązka świerkowa z wykrojnika.Jelonek ma prawdziwy mały dzwoneczek na szyi.A metalową blaszkę ,jaka miała być przy wstążeczce zastąpiłam metalowym ćwiekiem tagiem,któremu obcięłam wąsy.Domki są przymocowane za pomocą brokatowych ćwieków.Brokat zastępuje też snieg na dachach:).
Grudniownika z różnych (niemiłych dla mnie) względów nie mam,ale to wyzwanie tagowe podjęłam z radością:).
Może dziś jeszcze uda mi się zrobić kolejny tag ,jaki proponuje Tim,choć nie wiem,bo swój przydział scrapowania na dziś wykorzystałam :P.Wieczór przede mną-zobaczymy:)

:***

6 komentarzy:

  1. Super! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podoba i absolutnie żadne gadżety już nie sa tu potrzebne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) I na tyle Timowy, że naprawdę nic bym tutaj nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jelonek :)
    http://rocckatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak...chyba całą energię wykorzystałaś na tag zimowy. opierdzielasz się kobieto. nie powiem brzydko, bo dzieci zdarza się, że mamusi na głos czytają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeden tag to ładniejszy ;)

    Zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń