niedziela, 4 grudnia 2011

Dary:)

Mój prezent na wymiankę z Koczes:
kartka z czekoladą:
grudniownik( mówiłam ,że ja nie robię-choć widząc u Was na blogach-korci mnie:)
a ja dostałam przepiśnik i folderek z CD ze świątecznymi nutkami,były też przydasie w woreczku,ale zaraz wylądowały w koszyczku na stole i nie załapały się na zdjęcie:)
dostałam tez przecudowne skarpeteczki i gwiazdki od maj-nie wiem jak to zrobiłaś Kochana,ale pachną obłędnie!!
niedawno tez zostałam posiadaczką pięknego szaliczka od Tim:

zdjęcie autorki podkradłam:)
i jeszcze wspaniały klucz do szczęścia Od Owieczki Piekielnej:

Natomiast mam dla Mikołaja złą wiadomość- dziś padł mi mikser:(A bez niego ani rusz:(.
Także Mikołajuuuuu :P.Mam nadzieję,że ten mikser nie zapoczątkuje jakiejś nowej czarnej serii :/

7 komentarzy:

  1. piękne dary!!! i "od" i "dla" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dary, piękne tagi, i gratuluję udanych warsztatów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara :) Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. prezenty cudowne
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To, co zrobiłaś - jakie to cudne! Takie na milion procent świąteczne, takie przytulaśne, takie urocze, takie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, widzę, że Mikołaj się nie opieprza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ci jeszcze raz za cudne prezenty wymiankowe:* Są tak superaste, że nie odważę się ich zapisać:(( Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń