sobota, 3 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 1

Przyłączam się do zabawy z Timem Holtzem i wczoraj powstały tagi świąteczne,musiałam odreagować nerwy przed warsztatami i zrobiłam.Denerwowałam się niepotrzebnie ,bo warsztaty wyszły super,jutro na dowód pokaże zdjęcia.A dziś posty z tagami,zebym mogła dołączyc do zabawy na blogu Tima Holtza:)
Nie mam wszystkich bajerów jakich użył Tim.Na przykład nie mam wykrojnika szyszkowego,ale mam modrzewie za blokiem :P.Użyłam zapomnianego też Perfect Pearls,którym posypałam wytłoczony wzór,następnie spsikałam Glimmer Mistem Dragon Fly,zamiast dużego napisu ,użyłam brokatowego tekturowego alfabetu.Na koniec wysmarowałam listeczki obficie brokatem.I tak właśnie powstał tag nr 1.

A w kolejnym poście za moment-tag nr 2:)

10 komentarzy:

  1. Wow,jest śliczny,jak ja lubię tagi :)
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny...!!!mroźny...i boski.. ps. i jeszcze raz DZIĘKUJĘ za słodkości!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag! cieszę się bardzo że warsztaty się udały i wszystko poszło po twojej myśli:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo wow!!!! Ale żon piękny!!! No cudny po prostu! I wyobrażam sobie jak się musi błyszczeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! Gratuluję udanych warsztatów!

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz wykorzystam Cię...kochasz mnie? to zrobisz wszystkie pory roku w tak piękny sposób jak ten zimowy i oddasz Madzi :) zapamiętałaś? nie? powtórzę : oddac komplet Madzi :)

    OdpowiedzUsuń