środa, 14 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 12

Ostatni tag Tima wygląda tak --->KLIK. Te bezrękie laleczki są dla mnie obrzydliwe i w zyciu bym ich nie kupiła(sorry Tim ;P),wiedziałam więc od razu ,że użyję aniołków z gipsu ,jakie robiłam kilka lat temu w przedszkolu z dzieciakami.Niefortunnie,ten który mi się podobał ,by go użyć-spadł i ma pęknięta nogę:/,ale załóżmy,że jak Timowy jest bez rąk ,to mój może byc po kontuzji stopy :P.Stemplowałam,brokatowałam choineczkę scrapińcową i zrobiłam własnoręcznie różyczkę ze starego papieru z książki.
I mój tag jest taki:


Pozdrawiam,pędzę dalej (a wyjątkowo źle się dziś czuję :/ i wpadnę jeszcze wieczorem coś Wam pokazać.

P.S. wszystkie razem:

8 komentarzy:

  1. Jest piękny! Wszystkie są rewelacyjne!!! Muszę skończyć moje, bo coś utknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę tagi o numerach:
    1,2,4,7,12
    w kolejności od góry od lewej do prawej :) Twoja Mad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój aniołek piękny!!! i mnie też obrzydzają te bezrękie potworki ;)

    a cała kolekcja tagów wygląda przecudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, te bez rąk są horrorowate :D Tag bezbłędny!!!
    Gdyby Ci przyszło do głowy rozdawać tagi, to ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie one wszystkie są cudowne, piękne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię bezrękie, słodziutkie są :P
    świetny komplet stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie przepiękny tag!!!:))) zdolniacha!:)

    OdpowiedzUsuń