czwartek, 8 grudnia 2011

12 tags of Christmas-TAG 6 i TAG 7

Kolejne tagi Timowe,jakie zrobiłam.
Tag 6 wprawił mnie w zdumienie-no jak ja zrobię coś z blachą yyyy. Wczoraj wypiłam pepsi w puszce i doznałam olśnienia :Puszkę rozcięłam i przepuściłam przez maszynkę z wykrojnikiem Tima Holtza- trzeba uważać,bo wyżynają się też takie małe drobne i ostre kawaleczki.Na tagu znalazła się tez farba akrylowa biała,brokat sypki i część broszki z avonu,która leżała w szufladzie jakieś 4 lata w częściach ,aż w końcu się przydała(zresztą także na tag nr 7)


a tak wygląda mój tag nr 7:




Dużo brokatu na liściach z dziurkacza,część broszki z avonu,koronka,napis ze Scrapińca.W końcu udało mi się wykorzystać także pręciki w kolorze białym:).

Pozdrawiam czwartkowo i lecę pracować:*

11 komentarzy:

  1. piękne tagi, zwłaszcza ten drugi wprawił mnie w osłupienie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne!!! a ten 7. - obłędnie wręcz piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwa tagi wyszły super! choć jak bym miała wybierać, to siódemka rządzi:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne oba !! i Timowe się chowają przy nich :) Dla mnie generalnie Tim jest przereklamowany, hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci wyszły, ale tag 7 jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje tagi już tradycyjnie zachwycają :D mogłabym je oglądać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba całkowicie czarujące. Taki tag byłby wspaniałym prezentem a jakże pięknie musiały by wyglądać zawieszone na wstążeczkach różnej długości przy oknie albo kominku. Rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń