piątek, 30 września 2011

Zawieszka dla księżniczki Kornelci:)

Malutka Kornelcia już jest dużą pannicą,a jak dziś pamiętam sms od jej mamy,informujący mnie,że już jest :).Jako forumowa ciotka ,postanowiłam zrobić prezencik dla Kornelci, z okazji jej pierwszych urodzinek i obdarowałam małą księżniczką zawieszką z imieniem w romantycznym stylu.Z pomocą przyszedł mi romantyczny papier z ILS-At noon.


Napis i baza pod zawieszkę od Kochanej Dominiki.

Pozdrawiam wieczornie ,czuwając nad gorączkującym Matikiem:/

12 komentarzy:

  1. Jaka słodziutka :) motylek wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna dziewczęca zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie:))) wszystkie inne różowe księżniczki jej teraz zazdroszczą:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mi się nie podoba :P
    A fuj :)))
    Nie no dobra, oczywiście, że śliczne. Jak będę miała kiedyś (hahaha) dziecko i będzie to córka, to jako ciotka bedziesz musiała jej takie cuda robić....;) pod kontrolą ulubionej mateczki :P hahaha
    dobranoc, wali w dekiel :)
    to byłam ja, jak zawsze mad :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, w sam raz dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka!!!

    p.s.odpowiadam na pytania,hiiihii:
    wykrojnik to ten:
    http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=918
    Kwiatki primowe,te:
    http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=769

    buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza zawieszka :)
    zdróweczka dla Matiego :*

    OdpowiedzUsuń