piątek, 23 września 2011

Elegancja na chrzest

Komplet na chrzest ,złożony z kartki i pudełeczka na zegarek wykonałam głównie z papieru ILS- Herbaciany Ogród a także z papieru wizytówkowego. Koniecznie zwróćcie uagę na mój najnowszy nabytek dziurkaczowy-upolowałam polski doily lace na allegro:). Wzór jest drobniejszy ,ale taki sam ,a co ważniejsze-mozna bez obaw dziurkować grube papiery-łyka wszystko:P
Do ozdobienia kartki użyłam także wycinanek z wykrojników i perełek samoprzylepnych oraz romantycznych papierowych różyczek.

tnie się i robi sporo,aż tak,że nie nadążam Wam pokazywać :)
I dobrze,cieszę się aaaa i proszę za mnie jutro trzymać kciuki-puściłam totka:P,czego nigdy nie robię,bo szczerze nienawidzę gier losowych-hazardowych ,zwał jak zwał.Ale 35 melonów piechotą nie chodzi:P... ja skromnie-na mały domek z ogródkiem bym tylko chciała...
:)

Buziaki na dobranoc ,ja wracam do papierów:*

4 komentarze:

  1. piękny zestaw, taki delikatny i dyskretnie elegancki:))) ja też puszczę lotka:) a co, też bym chciała mały domek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym domek chciała :D
    Komplet przecudny, przeboski ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja trzyma kciuki za Ciebie a Ty trzymaj za mnie,ja też puściłam totka po raz pierwszy od roku :D a dziurkacz-super!!! cudnie,że taki jest bo mi mój szlak trafił.

    OdpowiedzUsuń