piątek, 23 września 2011

Miętowo-błekitna kartka

Witam Was serdecznie w piątkowy poranek!Dziś mój pierwszy dzień inspiracji w ramach DT:).
Z tej okazji przygotowałam dla Was kartkę dla chłopczyka z okazji chrztu świętego:Do jej wykonania użyłam błękitnego papieru At noon- 01 ,serwetkę wycięłam z papieru Mint 05-06 ,a ażurowe listeczki z papieru Marie Antoinette 01-02.
Całości dodały wyrazu kwiatki dziki bez biały oraz perełki samoprzylepne.

Miłego dnia Wam życzę i weekendu z cięciem papierów w tle:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne
    A kartka jak zawsze piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, fajna kolorystyka i świetna kompozycja! :)

    Ale się dorobiłaś wykrojników! ja mam wciąż tylko jakieś 8 :( :P

    Miłego weekendu :* mój niestety bez papierów w tle, ale za to z Ukochanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna taka delikatna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te serwetki są przecudne!!!!
    Zazdroszczę maszynki i taaakich wykrojników ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam TWOJE kartki ;))
    Piękna! :**:**

    OdpowiedzUsuń