środa, 7 września 2011

Album domowy- c.d.

Zapusciłam mój domowy wędrujący bardzo,wczoraj postanowiłam nadrobić zaległości i zrobiłam zaległe wpisy.Całość możecie zobaczyć tu---->KLIK.

MAJ
wytyczne:
-3D(prawie jest;))
-embossing(jest)
-przeszycia(nie ma)
-1 ćwiek(jest)
-sznurek(jest)
-3 papiery minimum(są)
CZERWIEC
wytyczne
-szydełkowe coś(nie ma)
-sznurowanie(jest)
-cekiny(nie ma)
-stempel tekstowy(jest)



LIPIEC- zmieniłam totalnie,bo nie pasowało mi do koncepcji;)

wytyczne:
-kolorowo
-szargania
-przeszycia
-chlapania(są)
-co najmniej 2 stemple(są)


SIERPIEŃ
wytyczne:
-zdjęcie(jest)
-stempelek journalingowy(jest)
-jasne tło(jest)
-gazeta (stempelek gazetowy jest)
-tuszowania(trochę są;))
Miłej środy:*

5 komentarzy:

  1. Czerwiec podoba mi się bardzo, bardzo.... Taki klimatycznie pożółkły....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stronki. Najbardziej podoba mi się lipcowy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pamiątki:))) oddają klimat chwili - to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, takie optymistyczne. Nie zapuszczaj się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne wpisy, wszystkie!!! no i świetna pamiątka, zazdraszczam, mnie niestety brakuje konsekwencji :/

    OdpowiedzUsuń