środa, 9 czerwca 2010

TCR#9

Dziękuję za słowa pod poprzednim postem, miło wiedzieć,że jednak komuś się podoba to,co robię. Scrapbooking stał się moją pasją, nałogiem,radością, nie wyobrażam sobie ,żebym tego miała nie robić. Więc robię dalej...
Kolejny tydzień w Color Roomie, kolory na ten tydzień takie:


A ponieważ kolory słodkie jak malinki-na scrapie zawitała znowu moja siostrzyczka- Sis, całusy :*
i bliżej nieco środeczek:
Na pracy pojawił się ćwiek i pebbles od Endiego
i mały bonus, staram się uśmiechać:)

10 komentarzy:

  1. Dziewczyno jak ktoś mógł Cię tak zdołować? Robisz prześliczne prace, masz tyle pomysłów, można brać z Ciebie wzór. Słodki scrap! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny skrap i mały Szkrab na nim :)

    PS. Nie przejmuj się gadaniem innych, taka już ludzka natura (niestety), choć wiem że to sprawia ból. Pozdrawiam i ściskam cieplutko.
    Piękny masz kolor włosów, to naturalny?

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam zrobić LO na to wyzwanie, ale jakoś mi tak .. nie szło i zrezygnowałam. Fajnie sobie poradziłaś z tą kolorystyką :)
    Jestem ciekawa gdzie i jak przechowujesz swoje LO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ten pieprzyk mrrrrrr
    na tle książek ;D
    scrap fajny- nie lubię tego słowa......

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrap bardzo ładny.
    No i tak trzymaj Asiczko. Ech... ten uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, robisz fantastyczne rzeczy :) niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń