wtorek, 8 czerwca 2010

Dla Taty...


Te ćwieki są bardzo męskie:).Miłego wieczoru...

13 komentarzy:

  1. Oooo tak, bardzo męskie - nie tylko ćwieki. Świetne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Szkoda, że ja już nie mam taty, moze dlatego nie mam ochoty takich robić...:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Och świetne !! Samochodziki rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super męska ...ja tez bardzo lubię te ćwieki

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa..piękne :) skąd te autka dorwałaś??

    OdpowiedzUsuń
  6. to papier graphic,z artpasji

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wow! Bardzo fajna tatusiowa kartka. Nie mam taty ani zamówień na ojcowską kartkę, a szkoda, boi mi potrzeba takiej zachęty, żeby musieć. Twoja jest bardzo naprawdę ojcowska, męska taka.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne te kartki-takie w sam raz dla eleganckiego Pana-Taty:)ozdobna- w sam raz, nieprzesadzona,świetna!pozdrawiam
    Firiana

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kartka! pieknew te papaiery byly,szkoda ze nie ma juz ich w ILS :(

    OdpowiedzUsuń