wtorek, 22 czerwca 2010

Kartki,w tym jedna zgapiona;)

Pozazdrościwszy Enczy tej cudnej pracy,postanowiłam też spróbować ozdobić papier w ten sposób.
Papiery takie także zakupiłam w moim ulubionym sklepiku, ćwieka tez nie mogło zabraknąć:)
i powstała taka kartka dziękczynna( z zagiętym Nimuszkowym rogiem) dla jednej Pani Nauczycielki:




Zrobiły się także kartki dla Tatusiów:



i dla pewnej malej dziewczynki:
Miłego wieczoru:) życzę i jeszcze informuję, że u Anity łakomy kąsek:

i u ankan:

i u ushii,podwójne:

8 komentarzy:

  1. Piękne prace, ale szalejesz! Te zielone, moje faworytki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te samochody :) a ptaszkowa kartka miooodzio !

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny wysyp!!...ale nie wiem jakim cudem przegapiłam cuudne pudełeczko z ptaszkami!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, zielone to również mój nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  5. tatowe karteczki są bardzo męskie, zielone romantyczne a ta z zawiniętym rożkiem jest absolutnie cudna

    OdpowiedzUsuń