sobota, 26 czerwca 2010

Nie próżnuję,ale ...kituję:)))

Miał pojechać ze mną na wakacje,a tymczasem został już baardzo mocno przerobiony:),mowa o kicie wakacyjnym ILS.
Dziś jakieś szaleństwo scrapowe mnie ogarnęło i tak powstało kolejno:
-6, słownie sześć Lo'sów
-4 torebki na prezenty
-3 karteczki

Część rzeczy jest tajna,także dziś zacznę pokazywać to,co mogę.
Torebki prezentowe:
Kartki :I pierwszy z LO,jaki mogę pokazać.Jest to lift tej pracy Grrlscrap:

I moja wersja:
I zbliżenie,dla niedowierzających ,że ta kształtna kobieta to ja ,hahaha:
na zdjęciu z moim tatą, na jedynych moich wakacjach w "ciepłych krajach"- Chorwacja,Karlobag 2000. Choć tak po prawdzie ,dla mnie było tam za ciepło.

Jeszcze się tylko pochwalę,że mój syn do 3 klasy zdał śpiewająco, z dwoma nagrodami w ręku i pięknym świadectwem:).

Miłego wieczoru:)
Jutro będę kitować dalej;)

12 komentarzy:

  1. Dzisiaj też się torebeczką zajmowałam! :) Piękny, twórczy dzień musiałaś mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper kitujesz, najlepiej torebki wykitowałaś ;) Strrasznie mi się podobają ;)

    ja za swój też się muszę wziąć, bo leży taki nieużywany przy biurku ^^ obiecuję się poprawić w najbliższym czasie! :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty na prawdę oszalałaś hihih zrobiłaś tyle w jeden dzień co ja przez cały miesiąc :P:P:P:P i to jeszcze takie piękne :wow:

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no....Asica! Rozkręcasz sie....w szczgólności LO'sowo ;) Kazdy następny ładniejszy niż poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torebeczki, kartki i LO :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale produkcja!!! i to najwyższej jakości! ten aparat z rozgwiazdą na Lo'sie - rewelacja!

    PS ja też w 2000r byłam w Chorwacji na wakacjach ;)
    PS2 ja też miałam plan zabrania kitu na wakacje i też już go mocno 'nadgryzłam' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale produkcja, Ty to chyba w nocy nie śpisz, sama nie wiem co mi się najbardziej podoba...pooglądam sobie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BOOOsko ale rozciągnęłaś dobę chyba :-)
    Torebeczki wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy, urzekają prostotą, torebki i kartki w szczególności. Czasem najprostsze jest najpiekniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te torebki to mi dzisiaj przesłoniły wszystko inne, takie są gitesowe :)

    OdpowiedzUsuń