poniedziałek, 28 czerwca 2010

Moje wyzwanie w Twórczym Pokoju

Przyszła moja kolej na wyzwanie w Twórczym Pokoju:)
Przepis na miks wygląda tak:

Składniki:

-literki(alfabet naklejany lub stemple alfabet)

-żółty papier

-żółte dodatki(bradsy,ćwieki,guziki,wstążki)

-bileciki,różnorakie,mogą być wykonane własnoręcznie

-papier pakowy lub tektura

-czarny kolor (np.kolor alfabetu,czarny żelopis)jako drugi dopuszczalny poza żółcią i brązem papieru pakowego badź szarością tektury

Zbliża się lato i wakacje,nie wiem jak Wy ale ja mam w planach zabrać ze mną na wakacje jakiś mały zestawik i spróbować potworzyć także w warunkach polowych ,przy wykorzystaniu minimum dodatków:)

Składniki miksujemy na scrapowym warsztacie i produkujemy...


Ja wraz moimi dziećmi,które dzielnie stemplowały to,co mama pozwoliła zrobiłam "Dziennik podróży":











Obiecuję,że po powrocie pokażę ,co tam potworzyliśmy wspólnie:).
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia prac pozostałych projektantek,a także projektantki gościnnej,jaką jest w tym wyzwaniu Jaga--->KLIK.
Byłoby mi ogromnie miło, gdybym zobaczyła Wasze prace na to wyzwanie, serdecznie więc zapraszam:)
Jeszcze kilka rzeczy pokażę i w piątek pożegnam się z Wami na 2 tyg.
Straasznie się tego odwyku boję haha,ale może gdzieś uda mi się dorwać net :)

13 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tym albumem :) Ajj śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Zapełniajcie go samą radością!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jaki sliczny
    fajne połączenie torebek i ich surowości z minimum dodatków
    ja to zawsze napcham ile sie da a tak to nie umiem zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak u Kalahorki bedziesz to neta wypros :)

    Wakacji zazdroszcze.. ale nie tak jak TALENTU :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa znowu nie sprawdzilam ,ze to Jula zalogowana na googlach :) magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja...skojarzenie pierwsze słoneczny dzban miodu :-)
    Czekam na środek...wypełniacze znaczy się
    Chciałabym startnąć w wyzwaniu ale tez lada dzień umykam...mogę nie zdążyć :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne to Twoje wyzwanie, tylko trochę więcej czasu dajcie, bo właśnie jestem w trakcie obrony pracy lic. i przeprowadzki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wspólna robota, pomysłowe, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wyzwanie jest stworzone dla mnie!! Uwielbiam połączenie żółty - czarny i papier pakowy. ^^

    A dziennik jest super ^^

    A co do większych zdjęć - jeśli dodajesz je do notki z adresu URL, a nie z kompa (czyli wcześniej wrzucone na jakiś serwer, w moim przypadku na flickr) to dodają się w oryginalnym rozmiarze (nie zmniejszają się automatycznie) i możesz je zmniejszać sobie tak ręcznie i się nie rozjeżdżają ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny dziennik, jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał po powrocie :)

    OdpowiedzUsuń