poniedziałek, 29 marca 2010

Podwójny debiut:)

Pozazdrościłam takiego albumu--->KLIK i koniecznie zapragnęłam mieć taki dla siebie:)
TAk więc przedstawiam Wam nowa bazę Gizmową:* oraz papiery Mumowe z ILS "Piknic Party"
z małą domieszką Fancy Pants.Jest dużo przeszyć ,bo tak mi się ta baza nieodmiennie kojarzy z szyciem i kobiecością:).Pozostałe materiały to alfabet tekturowy z c4y(literki tworzą moje imię "dowodowe") guziki w kratkę z magdowa i białe kwiatki oraz puder zeembossowany na literkach ze scrap.com.peelu
No to lecimy:



















Baza będzie dostępna niebawem w scrapińcu:)
Pozdrawiam poniedziałkowo:)

14 komentarzy:

  1. rewelacja! uwielbiam takie bazy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wygląda ten manekin!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka smaczna, układ dodatków cudny (zwłaszcza te perełki ;)) Baza rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło :)
    a jakby nóżkę nieco skrócić?

    OdpowiedzUsuń
  5. tez tak powiedziałam,krótsza będzie nieco lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu-Alu! On jest cudniasty! I bardzo mu ładnie w tych krateczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kosmiczne ;) prześwietne po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boski! nie mogę się doczekać bazy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie powiem bo mnie zatkało i mam bezdech...
    Nie przestajesz zaskakiwać zachwycająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło ! Wow ! Przeszycia supeeer :)
    Nóżkę się skróci , no problem :)
    W kwietniu baza będzie dostępna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, tez mi sie podoba manekinowa baza, a w Twoim wykonaniu jest obłędna i soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! I nawet biało-czerwona kratka, która mi kojarzy się jedynie z kuchnia, wygląda w tym wydaniu całkiem sexy ;)

    OdpowiedzUsuń