środa, 15 lutego 2012

Warsztaty z LO-silna grupa:)

Jestem po warsztatach z LO i emocje jeszcze mnie trzymają:). Dziewczyny byłyście fantastyczne i gdybym nie wiedziała, że te dzisiejsze Wasze LO-to Wasze pierwsze w życiu-nie uwierzyłabym!!!
Przybyła silna grupa rybnicka:)Dorotce dziękujemy za pyszne babeczki:)

moje zwariowane koleżanki po fachu-przedszkolanki:)
work in progress:)

-"to moja pierwsza tak szalona praca"-Wercia
-"co by tu jeszcze?"-Viol
prawie,że gotowe:
i grupowo:
moje zdolne kursantki:
Wspaniale spędziłam ten czas z Wami:). Serdecznie dziękuję za pomoc Grażynce:*.Maarchewkowej:*,Moni:*za zdjęcia i wszystkim Dziewczynom za atmosferę:****
Było fantastycznie i już cieszę się,że z niektórymi z Was spotkam się na warsztatach albumowych.
A Moni za piękne zdjęcia:****
Papiery na dzisiejsze spotkanie ,dzięki uprzejmości Agnieszki z Makowego Pola:
Aga z całego serducha dziękuję za wsparcie:****

11 komentarzy:

  1. super!!
    kiedyś w końcu zasilę szeregi, c'nie?! :))
    buśka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale krzywo chwyciłam scrapa :D:D
    dziękuję raz jeszcze, potwornie się cieszę,że wreszcie Wam poznałam i usłyszałam ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne warsztaty :)
    Nawet poznaję jedną dziewczynę, której przenigdy bym się nie spodziewała spotkać na warsztatach, bo znamy się "z innej parafii" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniałe warsztaty, fajną atmosferę i pomoc w stworzeniu mojego pierwszego w życiu LO :o) Bardzo dziękuję :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)
    P.S. pozwolę sobie "ukraść" parę fotek na swojego bloga jeżeli nie masz nic przeciwko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aśko!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hello -pomachaj mi! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za fajne spotkanie
    Moje pierwsze LO jest gotowe i może pokuszę się na zrobienie innych
    Właśnie ładuję zdjęcia do wysyłki
    Też pozwolę sobie ukraść zdjęcia, na których jestem

    A tak przy okazji zapraszamy do Rybnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Noomiy?? ty tez byłas???
    Aśko... to byłas tyy??? haha niezle;D a co do tego "co by tu jeszcze?" to hmmm... ja raczej patrzyłam na tego ostatniego grzybka halucynka;D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że te warsztaty tak się rozkręciły!:))) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czad :D Tęsknię za moim scrapem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Viol,hehe, no:) tak też myślałam,że zmyli Was moje profilowe weselne zdjęcie z makijażem i fryzem :P
    marchewkaa,zgubiłaś go czy ktoś Ci go zwinął?:)

    OdpowiedzUsuń