poniedziałek, 27 lutego 2012

THE OTHER SIDE OF ME-gościnnie w Galerii Rae

A oto mój ostatni poniedziałek na blogu Galerii Rae
THE OTHER SIDE OF ME, czyli moje zdjęcie w oprawie nieco romantycznej. Piszę nieco, ponieważ nie mogłam się oprzeć by trochę nie nachlapać i nie podrzeć:).


Bazą mojej pracy jest papier z kolekcji Dla maluszka „Do przytulania”. Wykorzystałam także paski pochodzące z papierów z dwóch kolekcji:”I kropka” (czerń w kropce) oraz „W tiulu i w koronkach” (Cała w koronkach). Ozdobne chorągiewki wycięłam z fioletowego papieru z zestawu z kolekcji „W kratkę – Fiolet, Brąz, Żółć”.


Wykorzystałam także w mojej pracy gnieciona bibułkę,która ostatnio często znajduje miejsce w moich pracach,a pochodzi z pudełek po butach (zostawione zgodnie z naczelną zasadą scraperek,że przydać się może absolutnie wszystko) oraz dekoracyjne taśmy. Swoje miejsce na scrapie mają także serwetki papierowe,które bardzo lubię używać i naklejki.

Scrap została także chlapnięty białą ecoliną:).


Serdecznie dziękuję Rae za zaproszenie mnie na gościnne występy. Było mi niezmiernie miło wykonać prace z papierów z Galerii Rae.

P.S.a inspiracja do mojej pracy pochodzi stąd---->KLIK

6 komentarzy:

  1. Ale prosto i elegancko! Podziwiam za taką dyscypilinę, ja jeszcze dwa dni bym dokłąda elementów;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. bez chlapania i bez darcia nie ma zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak Bea... jeszcze kilka dni bym myślałam nad tym, czy aby o czymś nie zapomniałam :) A spod Twoich rąk wychodzi wszystko w takim tempie! Jak zwykle podziw ode mnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń