wtorek, 21 lutego 2012

SNOW-scrap nr 3 dla Galerii Rae


Za papier bazowy posłużył mi papier Tiulowa mgiełka. Koronkową serwetkę wycięłam za pomocą wykrojnika z papieru Cała w koronkach. Z tego papieru wycięłam także ozdobne koronkowe bordery za pomocą dziurkacza. Efekt trójwymiarowości uzyskałam podklejając poszczególne elementy kosteczkami 3D. Całość pochlapałam białą ecoliną. Efektu lekkości dodaje biała bibułka, którą pogniotłam i delikatnie przykleiłam do scrapa.
Wykorzystałam też prawdziwą szyszkę, która pomalowałam białą farba akrylową. Zdjęcie nie jest moje, znalazłam je na Pinterescie.


Ta praca to lift TEJ i jest to nasza praca z Akademii Scrapowania:)

P.S. Powoli wygrzebuję się ze stanu uśpienia w jaki wpędzila mnie ta katastrofa mieszkaniowa:( i wciąż czekam na wizytę ubezpieczyciela,któremu coś nie spieszno.Prądu nadal nie mam w duzym pokoju,dlatego nie mogę się zebrać do scrapowania- no bo tu pracuję.
Ehh,niech ten pech spada!!!

Buziaki

14 komentarzy:

  1. Bajeczny jest!!!! Jeden z piękniejszych jakie ostatnio widziałam. Uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten LO!!! bardzo podoba mi się to "zapakowanie" i minimalizm kolorystyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Загадочно красиво! Завораживает просто...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten skrap...taki leciutki.I wygląda troszkę jak prezent świateczny-przez te zawiązane sznureczki :) A ubezpieczalnia nigdy się nie śpieszy ,jak mają dać to mają czas ale jak im trzeba dać to najlepiej od razu...grrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca, taka delikatna!:) ps. Trzymam kciuki za decyzje ubezpieczyciela! Goh.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna praca, taka delikatna!:) ps. Trzymam kciuki za decyzje ubezpieczyciela! Goh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spadaj pechu!!!!! zostaw te cudne Lo w spokoju i niech ich powstaje jak najwięcej.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudniasty skrap!
    Życzę szybkiego rozwiązania sprawy z ubezpieczycielem i aby pech spadł tak głęboko głęboko i oby już nie powstał;)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strrasznie mi się podoba! :**
    Ściskam i całuję, trzymaj się, Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny:) widze kleksy rozbryzgane;D ha!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny scrap :)

    mam nadzieję, że pech odejdzie już niebawem razem z zimą :)

    OdpowiedzUsuń