poniedziałek, 27 lutego 2012

Chcę nad morze!!!

jak pokazałam już wcześniej w poście-zatrudniłam wczoraj chłopaków do wspólnego robienia albumu.Zrobili mi rewelacyjne bazy,ozdabianie środka zostawiając już mnie,bo zniecierpliwili się czekając aż bazy wyschną:).
Pokazuję więc albumik z naszego krótkiego wypadu nad morze,do Karwii.A w kolejce czekają jeszcze zdjęcia z innych wypadów w tegoroczne wakacje:). A ponadto czekają do zrobienia albumy z wakacji 2009,2010:)-jak wiadomo-szewc bez butów chodzi :).A do wykonania poniższego albumu zainspirowała mnie Jagoda Slow i jej albumy z DT Kaufland :P
A tymczasem zapraszam do obejrzenia naszego wczorajszego dzieła:











Bardzo poszukuję takich torebek śniadaniowych na jakich ten album zrobiłam,bo u mnie już nie da się dostać:(. Mają wymiar ok 15*30.
Jakby ktoś miał dojście proszę o kontakt:*

Miłego poniedziałku,ja wracam do papierów,świeci słońce i jest energia :)

21 komentarzy:

  1. oj ależ przyjemny album!
    Też chcę nad morze... tak dawno nad mnie nie było nad polskim morzem...dlatego wybieramy się w tym roku! A Twój album sprawił, że jeszcze bardziej nie mogę się doczekać ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!!!! Ja też chcę robić takie albumy z dziecmi.... nie... raczej bez dzieci ;o))
    Takie torebki tez chcę - u mnie też nie ma. Jakby się ktoś odezwał -weź i dla mnie złóż zamówienie :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny!!! A widzisz ja już mam dość morza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny album..a kto by nie chcial nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  5. to juz wiem co bedziemy robic na nastepnych warsztatach:) super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny album i jakich ty masz zdolnych pomocników!!!:))) super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co wy tam znaleźliście na plaży, kośc mamuta?:) A gdzie tych torebek szukać? W papierniczym, w supermarketach? Mogę popatrzeć u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzinne dzieło sztuki :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wspomnienia...o tak,nad morze!!! wystarczy,że człowiek usłyszy ten cudny szum morza i wszystkie kłopoty się chowają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chciałoby się po obejrzeniu Twojego albumu wybrać nad morze :) Zresztą widzę, że nie tylko mi narobiłaś ochoty na taki wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia z wakacji! godne tak świetnego albumu! i jeszcze Karwia, do której mam wieeelki sentyment:)) miód!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałaś napisać od kogo zgapiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  13. o i my się załapaliśmy :D i moja ulubiona skrzynka na listy jest :D brakuje jeszcze organizatorów wycieczki :)kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, bardzo bardzo. kolorki zdjęc i albumu, takie jak Madhu lubi. Piękny szewcu albumik zrobiłaś z chłopakami. Buziaki od ciotki Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mistrzynią w tym co robisz :))

    OdpowiedzUsuń