czwartek, 2 lutego 2012

Warsztaty #1-MINI ALBUMIKI Z PAPIERÓW RAPAKIVI

Taka jestem dziś zadowolona z warsztatów jakie prowadziłam z bardzo zdolnymi i kreatywnymi babeczkami:)Pracowało się ,oj pracowało:

"Tę wstążkę o tak tu musisz...":
Przerwa na kawkę:
i dalej pracujemy:
a wszystko to na papierkach RAPAKIVI:
cuda wyszły:
Bardzo dziekuję Indze za zaproszenie,Heli za wsparcie ,Jadzi za podwiezienie,Ewie za zdjęcia,dziewczynom,że tak pięknie tworzyły a najmłodszej naszej uczestniczce Tosi (miesięcy 5) za to ,że taka była grzeczna,że jej mama mogła całą pracę zrobić:).
Mam nadzieję,że powtórzymy niebawem :)

16 komentarzy:

  1. rewelacyjne prace:) no ale przy takiej Psorce?!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa! Cudeńka wyszły po prostu! Ja też myślę, że to zasługa Pani Prowadzącej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace i widać, że warsztaty były równie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) Gdzieś Ty te podkładki pod piwko dorwała w takiej ilości?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję Dziewczyny!
    Rudlis-mam całe mnóstwo,mój kolega ma bar:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie, pięknie!!!! Twoje pierwsze zdjęcie to prawdziwa Asica, taka jesteś w mojej wyobraźni! Super foty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło patrzeć jak entuzjazmem zarażasz innych:)
    ...a z tym kolegą od podkładek to mogłabyś mnie poznać, też by mi się kilka przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję...i jak miło Cię widzieć zadowoloną i uśmiechniętą...tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wulkan energii i optymizmu:)aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. musiało być super:) śliczne albumy wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. super że kolejne warsztaty też tak fajnie wyszły, no ale z taką zaangażowaną prowadzącą, to nie dziwota!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że była świetna zabawa :)

    A ja ubolewam że dzieli nas odległość całej Polski bo kusisz tym zlotem w Cieszynie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. a nie robisz czasem jakichś warsztatów wyjazdowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że świetne warsztaty - prawdziwe cudeńka:)
    I prowadząca taka uśmiechnięta i pełna energii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia, rewelka!!!! Ach, czemu ja na takie warsztaty mam daleko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu też mam nadzieję, że powtórzymy to niebawem i że moja córcia znowu będzie taka kochana :) Dzięki za bardzo mile spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń